Nowe logo firmowe

Mówi się, że w firmie bardzo istotne są produkty lub usługi, niemniej jednak tak naprawdę w firmie bardzo ważne jest to, jakie przygotowujemy pierwsze wrażenie na potencjalnym kliencie. Jeśli to wrażenie będzie dobre, to firma de fakto sporo zyska. Jeżeli już wyrażenie będzie złe, ten potencjalny klient może już przenigdy się nie stać prawdziwym klientem.



Bardzo ważne jest, żeby projektowanie logo w firmie było zlecone osobom, które mają w tym doświadczenie i wiedzę, jak poszczególne elementy logotypu oddziałują na ludzi.
Kolory, kształt, formy i wszelkiego rodzaju informacje mogą mieć sporo odsłon. Logo jest bardzo prostym elementem, co w pewnych sytuacjach może być mylące. Można kiepsko zinterpretować określony znak, jeśli nie przyłożono się do niego w sposób dobry i to sprawi, że zwyczajnie osiągniemy zły rezultat. Nasze logo, zamiast przyciągać, będzie ludzi odpychać. Logo firmy nie może kojarzyć się z czymś negatywnym. Bez względu na to, jak firma działa, co oferuje i jak długo jest na rynku, jej logotyp muszą się kojarzyć pozytywnie. Najlepiej, by był neutralny albo zawierał szczegół, który bezpodstawnie kojarzy się z daną dziedziną. Na przykład firma zajmująca się produkcją kwiatów może mieć w logotypie kwiat. Firma sprzedająca komputery może posiadać przykładowo ikonę monitora i tym podobne. Tutaj bez wątpienia wszystko zależy od inwencji grafika, niemniej jednak kreacja logo to głównie umiejętność przekazania w łatwy sposób czegoś bardzo skomplikowanego i całej idei działania firmy. Takie zadanie powinno być zrobione przez speców.
Dodatkowe informacje: więcej.