Projektowanie ulotek

Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom wydaje się, że ulotki po prostu w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. Jeżeli Twój biznes funkcjonuje lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów na przykład przez internet, to właściwym sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, zatem ulotki reklamowe.



Wydrukowanie kilku tysięcy ulotek reklamowych wcale nie kosztuje dużo.
Wręcz całkiem inaczej, jest to bardzo tanie i taki koszt reklamy może się zamknąć nawet w 100 pln. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tysięcy ulotek może trafić do kilku tysięcy osób i wręcz, jeżeli już każda z takowych osób zostawiłaby u ciebie kilka zł, to i tak niejednokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe różnego typu są nadal w bardzo wielu przypadkach kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie ważne jest docieranie do ludzi, którzy mieszkają relatywnie blisko, przy czym trzeba zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma prawdopodobnie nic tańszego, niż ulotka, ale ta ulotka musi być zaprojektowana de fakto solidnie i musi się znaleźć na niej treść, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się więc znaleźć wszystkie bardzo ważne informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej także mapka dojazdu.

Zobacz także: zobacz dalej